Străinii care caută locul ideal în care să își petreacă vacanța vor avea posibilitatea să cunoască stațiunea Mamaia prin intermediul unui material video... reprezentativ. Este vorba despre filmulețul de prezentare a stațiunii, care va fi lansat în februarie, la Târgul de Turism al României și care va fi prezentat la toate manifestările de profil din țară și străinătate. Recent, pe rețelele de socializare a fost publicat teaserul filmului de promovare, realizat de Asociația Litoral - Delta Dunării. „Filmul este finanţat din bugetul ce provine din taxa de promovare a staţiunii Mamaia - Sat Vacanţă şi va fi folosit pentru promovarea staţiunii la târgurile interne şi externe la care vom participa, precum şi la evenimentele pe care le vom organiza sau la care vom fi parteneri. De asemenea, filmul va fi preluat și promovat pe site-urile proprii de către hotelieri, agenţii de turism, ambasadele României în străinătate”, spun cei de la Asociația Litoral - Delta Dunării, într-un comunicat de presă. Materialul video cuprinde cele mai interesante atracții ale stațiunii și cele mai importante evenimente ale anului 2016. De la hotelurile luxoase la plajele atractive, de la Festivalul Verii la petrecerile de neuitat din cluburi, toate momentele importante din viața stațiunii Mamaia au fost surprinse în videoclip. Teaserul a avut parte de reacții pozitive în mediul online și poate fi vizionat și pe Facebook, la adresa: https://www.facebook.com/122708371099018/videos/1182332451803266.
Vezi video aici: