UniCredit Ţiriac Bank a înlocuit casieriile din cele 24 de agenţii aflate în magazinele Metro cu soluţii automate Non-Stop Banking, prin care clienţii pot realiza de exemplu depuneri sau retrageri de numerar, operaţiuni de schimb valutar sau plăţi prin card sau numerar pentru anumite facturi. „Prin intermediul noilor servicii se pot realiza depuneri de numerar în lei, euro sau dolari, retrageri de numerar, operaţiuni de schimb valutar, plăţi prin card pentru facturile emise de Romtelecom, Vodafone, Orange, Enel Energie (Banat/Dobrogea), Allianz Asigurări de Viaţă, Allianz Asigurări Generale şi Boom TV. De asemenea, clienţii UniCredit Ţiriac Bank pot constitui depozite la termen în lei, euro sau dolari, şi pot plăti şi în numerar facturile către Romtelecom şi Vodafone. În plus, serviciul Online Banking poate fi accesat direct de pe ecranul maşinii Non-Stop Banking”, se arată într-un comunicat al UniCredit Ţiriac Bank. Banca a anunţat totodată că şi facilitatea de scanare a ordinelor de plată va fi disponibilă pînă la sfîrşitul lunii octombrie. Instituţia de credit are circa 600.000 clienţi şi 245 de sucursale.