Nelipsit de la cele mai importante evenimente de modă din ţară, implicat în numeroase producţii şi emisiuni de televiziune, cunoscutul designer Cătălin Botezatu este mereu conectat la pasiunile care l-au făcut celebru. La începutul acestei luni, creatorul a salutat publicul atât de pe catwalk-ul Fashion TV, unde şi-a prezentat ultima colecţie vestimentară, cât şi de pe scena clubului Bamboo din Mamaia, local care, din acest an, va fi supervizat în mod direct de către artist. Cei care consideră că viaţa creatorului este una de invidiat... nu se înşală, însă trebuie să ştie că în spatele faimei se ascunde un volum de muncă uriaş, fapt mărturisit chiar de către vedetă, recent, la un show organizat pe litoral.
Reporter (Rep.): Cum v-aţi distrat de 1 Mai, la Constanţa?
Cătălin Botezatu (C.B.): 1 Mai, la mare, a avut pentru mine mai multe conotaţii. În primul rând, am deschis noua locaţie Bamboo, pe plaja de la Rex. Este un nou concept importat de la americani, deoarece, pe lângă club, va exista o plajă, un restaurant, care vor deservi publicul non-stop. Pe lângă acest lucru, aşa cum v-am obişnuit, Bamboo va avea, în fiecare weekend, invitaţi din România, dar şi de peste hotare, seri de fashion, totul supervizat de mine. Apoi, la mare, 1 Mai înseamnă şi deschidere de sezon, petreceri de dimineaţă până seara şi de seara până dimineaţa, dar în cazul de faţă, şi „Caravana frumuseţii\"... La Constanţa, un oraş românesc drag mie şi de referinţă pentru Fashion TV, am deschis spectacolul cu cea mai recentă colecţie a mea, „Boxing”, care trece de la costumele de baie, la treninguri şi tricouri, atât pentru fete, cât şi pentru bărbaţi. Închid show-ul cu o colecţie de haute-couture, o colecţie de seară, cu rochii scumpe, lucrate manual.
Rep.: Pe micile ecrane, se văd doar sclipirile plăcute...
C.B.: Dincolo de ele, însă, este foarte multă muncă! Din afară, pare altceva, multă distracţie, dar e foarte multă muncă: proiectele mele se succed, aproape că se suprapun, am şi foarte multe filmări, vin de la un „direct” şi intru imediat într-o altă prezentare sau în filmări. Am început „Burlacul” (II), ca prezentator şi coproducător, deja se fac castingurile pentru „Next Top Model\" (II), dar şi pentru „Burlăciţa\", un alt proiect TV important din această vară. Iată doar trei proiecte de vară în televiziune, vara care înseamnă, totodată, şi multe prezentări de modă şi multă muncă pe litoral şi, nu în ultimul rând, Bamboo-ul.
Rep.: Ne puteţi dezvălui câteva tendinţe actuale pentru sezonul estival?
C.B.: Se poate vorbi mult despre tendinţe, dar este o vară, să spunem, ofertantă din punct de vedere al culorilor. Se poartă frecvent culorile tari, imprimeurile florale mari. În ceea ce îi priveşte pe bărbaţi, dacă, până acum, au fost puţin mai... marginalizaţi, iată, şi la ei, culoarea este cuvântul de ordine: se poartă mult mov, galben, portocaliu, sacouri asociate cu bermude, albul este, categoric, la modă, la fel şi eşarfele, batistele şi cămăşile colorate, cu cotiere.