„Vacanţa în ţara mea”

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

„Vacanţa în ţara mea”

Justiție 28 Februarie 2012 / 00:00 521 accesări

Ceea ce reprezentanţii Ministerului Turismului nu au reuşit, deşi au cheltuit sute de milioane de euro pentru campanii de promovare care s-au dovedit a fi inutile, reuşesc asociaţiile de promovare a turismului, cu fonduri de mii de ori mai mici. Reprezentanţii Federaţiei Asociaţiilor de Promovare a Turismului (FAPT) din România au demarat Caravana „Vacanţa în ţara mea”. Organizată în parteneriat cu Asociaţia Naţională a Agenţiilor de Turism (ANAT) din România, campania are ca scop promovarea destinaţiilor româneşti, acţiune derulată printr-o serie de info-tripuri cu agenţii de turism şi cu reprezentanţii mass-media. „În cadrul Caravanei, fiecare dintre asociaţiile de promovare turistică regională membre ANAT va organiza şi găzdui agenţi de turism din România şi Republica Moldova, acţiunile de info-trip fiind cea mai bună cale de stimulare a creşterii veniturilor unei destinaţii turistice”, a declarat preşedintele FAPT, Corina Martin. Ea a adăugat că reprezentanţii FAPT şi ANAT speră să se întâlnească, cât mai curând, cu noul ministru al Turismului, Cristian Petrescu, pentru a-l convinge de faptul că autoritatea centrală are obligaţia susţinerii şi implicării în campaniile de promovare a vacanţelor în România.



12