Valorificarea turistică a brandului Dobrogea

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Valorificarea turistică a brandului Dobrogea

Cultură 30 August 2014 / 00:00 336 accesări

Dobrogea cu vestigiile sale, mărturii ale civilizațiilor care au întemeiat orașe pe țărmul Mării Negre sau pe malul bătrânului fluviu Istros, cum îi spuneau anticii Dunării, are un imens potențial turistic, mai mult sau mai puțin valorificat. Care sunt aceste vestigii și cum ar trebui să fie ele puse în valoare constituie temele conferinței „Istoria antică a Dobrogei - valorificarea turistică a brandului Dobrogea”, care a început vineri și continuă sâmbătă, între orele 10.00 - 13.00, la hotelul Royal din Constanța.

Conferința a fost deschisă de arheologul dr. Constantin Chera, de la Muzeul de Istorie Națională și Arheologie Constanța, care a vorbit despre începuturile și evoluția cetăților grecești de la malul Mării Negre: Histria, Tomis și Callatis, din punct de vedere social, economic și cultural, și semnificația lor pentru ceea ce înseamnă istoria veche a Dobrogei. „Avem o colaborare foarte bună și cu județul Tulcea, și cu colegii din Bulgaria, de la Dobrici și de la Varna, în ceea ce privește valorificarea turistică prin proiecte transfrontaliere”, a spus arheologul dr. Constantin Chera.

Taguri articol


12