Vânătoare de vrăjitoare în supermarketuri?

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Vânătoare de vrăjitoare în supermarketuri?

Eveniment 26 Mai 2015 / 00:00 572 accesări

Acuzațiile de creștere artificială a prețurilor, înainte de reducerea TVA la alimente, fac parte dintr-un plan al grupurilor de interese deranjate de lupta cu evaziunea fiscală, care urmăresc demonizarea supermarketurilor și transformarea lor în țapi ispășitori, spun oficialii Asociației Marilor Rețele Comerciale (AMRC). „E o strategie distructivă, foarte bine pusă la punct. S-au folosit termeni precum „sabotaj“ sau „tun“ și expresii de genul „profituri ascunse în buzunarele comercianților“, fără a se menționa dacă produsele monitorizate erau sau nu la promoție și dacă era vorba de aceeași marcă, același producător și același comerciant. Am fost acuzați de practici incorecte în relația cu furnizorii, precum și de transfer al profitului în afara țării. S-a folosit un adevărat arsenal naționalist-populist“, potrivit AMRC. Asociația mai notează că unii investitori vor să transfere către supermarketuri pierderile suferite ca urmare a precarității propriului management, de unde și inițiativele legislative 100% cretine, precum închiderea marilor centre comerciale în weekend-uri. Pentru a risipi orice dubiu, în scenă a intrat și Consiliul Concurenței, care va verifica, aleatoriu, circa 600 de magazine, după 1 iunie. Informațiile vor fi comparate apoi cu cele obține retroactiv de la marii retaileri.

Taguri articol


12