Vedetele trebuie să interacţioneze cu fanii pentru a fi staruri şi pe Twitter

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Vedetele trebuie să interacţioneze cu fanii pentru a fi staruri şi pe Twitter

Monden 19 Octombrie 2009 / 00:00 386 accesări

Celebrităţile trebuie să dialogheze cu persoanele interesate de ele pe platforma Twitter, aceasta fiind modalitatea prin care se pot bucura de popularitate şi în mediu online. Platforma de microblogging a fost deschisă tuturor actorilor, personalităţilor de televiziune sau starurilor muzicii, personaje a căror faimă este extrem de mare în lumea reală. Cu toate acestea, popularitatea din lumea reală nu le asigură vedetelor automat succesul şi online, în cadrul Twitter.

În cadrul platformei de microblogging, Ashton Kutcher este cel mai popular utilizator, cu trei milioane de persoane care îl urmăresc, în timp ce LeVar Burton, fostă vedetă a serialului “Star Trek”, o surclasează ca faimă pe Lady Gaga. De asemenea, violonista Zoe Keating are cu 200.000 mai mulţi fani în reţea decît Justin Timberlake. În ceea ce priveşte popularitatea online, Ashton Kutcher este urmat la distanţă redusă de Ellen DeGeneres şi Britney Spears. Însă, reţelele de socializare şi platformele de microblogging de tip Twitter au o modalitate diferită de ierarhizare a popularităţii. Analiştii consideră că, în aceste medii, să fii o celebritate nu este o garanţie pentru a avea numeoşi fani, succesul fiind dat de dialogul personal cu cei cu care interacţionezi. Vedete precum LeVar Burton sau MC Hammer participă sincer la discuţiile de pe Twitter, credibilitatea fiind un factor extrem de important pentru cei care îi urmăresc. De asemenea, pe Twitter contează foarte mult şi vîrsta utilizatorilor, platforma de microblogging nefiind utilizată pe scară largă în rîndul persoanelor cu vîrste sub 25 de ani, potrivit unui studiu Nielsen, care arată că acesta este un factor care afectează popularitatea utilizatorilor săi.

Twitter a înregistat circa 21 de milioane de vizitatori unici în luna septembrie, potrivit statisticilor companiei de cercetare online comScore. Potrivit eMarketer, platforma de microblogging are peste 18 milioane de membri, deşi mare parte nu publică frecvent informaţii. În SUA, Twitter este a treia cea mai mare reţea de socializare, după Facebook şi MySpace.



12