Toate Punctele Enel din judeţele Constanța, Tulcea, Călărași și Ialomița vor fi închise în datele de 30 noiembrie, 1 și 2 decembrie.
În celelalte zile, Punctele Enel vor funcţiona după programul obişnuit: 29 noiembrie şi 5 decembrie 2016, programul de funcţionare este de la ora 8 la ora 16. Clienții pot găsi informații privind evidența facturilor de energie electrică, soldul şi plățile efectuate şi pot înregistra indexul fie prin intermediul aplicatiei pentru telefonul mobil MyEnel App - ce poate fi descărcată gratuit de pe App Store sau Google Play, fie accesând pagina www.enel.ro secțiunea MyEnel. Pentru transmiterea indexului, se poate apela gratuit InfoEnel la numărul de telefon 0800 07 08 09, pentru serviciul de telecitire.
De asemenea, în secțiunea http://www.enel.ro/ro/clienti.html sunt disponibile ofertele comerciale pentru clienții business şi rezidențiali, clienții având posibilitatea de a transmite solicitări de încheiere a unui contract de furnizare energie electrică.
În plus, clienţii Enel Energie, care doresc să îşi achite factura de energie electrică în această perioadă pot utiliza modalităţile alternative de plată, precum: numerar prin intermediul rețelelor partenere, ATM-uri (bancomate), debit direct, internet sau virament bancar. Mai multe detalii despre partenerii bancari şi comerciali se regăsesc pe factura de energie eletrică, precum şi în secțiunea http://www.enel.ro/ro/servicii-clienti-enel-energie.html.
În perioada în care nu este prevăzut program cu publicul, nu se vor face preavizări sau deconectări de la reţeaua de energie electrică.