Victoria Beckham, de nerecunoscut în noua reclamă Emporio Armani

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Victoria Beckham, de nerecunoscut în noua reclamă Emporio Armani

Monden 15 Ianuarie 2009 / 00:00 774 accesări

Posh Spice este noua imagine a campaniei globale de promovare a colecţiei de lenjerie intimă pentru femei Emporio Armani, sezonul primăvară-vară 2009. Imaginile pentru această campanie au fost realizate de fotografii Mert Alas şi Marcus Piggott şi prezintă o Victoria Beckham de nerecunoscut, în stilul anilor `50. Fotografiile urmează să apară pe panourile publicitare din Londra, Milano, Paris, New York, Los Angeles şi Tokyo, precum şi în revistele de modă din întreaga lume. Pentru această campanie publicitară, cîntăreaţa a încasat suma de 12 milioane de euro. Şi soţul Victoriei Beckham, fotbalistul David Backham a fost, de asemenea, imaginea unei populare campanii pentru lenjerie intimă pentru bărbaţi, marca Emporio Armani.

”Am ales-o pe Victoria Beckham pentru lansarea noii campanii pentru colecţia de lenjerie intimă Emporio Armani deoarece este o femeie foarte stilată şi interesantă. O lenjerie minunată este atrăgătoare şi provocatoare, aşa că am vrut să lucrez cu o femeie care asemenea calităţi”, a explicat designerul Giorgio Armani. ”Este o onoare pentru mine faptul că am fost aleasă de domnul Armani pentru a reprezenta brandul Emporio Armani în toată lumea şi să lucrez cu Mert şi Marcus”, a declarat la rîndul său fosta componentă a formaţiei Spice Girls. ”Pielea de pe abdomenul meu nu este deloc fermă. Aş putea să intru într-o pereche de jeanşi, dar credeţi-mă, arăt îngrozitor goală”, a mai spus Victoria Beckham, în vîrstă de 34 de ani. După ce a cucerit topurile muzicale ca membră a trupei Spice Girls, Victoria Beckham a devenit mamă a trei băieţi, a lansat o carte cu sfaturi despre modă, care a devenit bestseller, parfumuri şi o linie de haine.

Taguri articol


12