Protecţia Consumatorilor a înregistrat, în întreaga ţară, zeci de reclamaţii legate de Black Friday (n.r. - Vinerea Neagră), majoritatea acestora vizând neonorarea comenzii făcute online, aplicarea incorectă a reducerilor şi stocurile insuficiente de produse. Potrivit reprezentanţilor Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC), în Bucureşti, dintre cele 130 de reclamaţii primite de vineri, 22 noiembrie, până luni dimineaţă, 25 noiembrie, doar zece s-au referit la reducerile de Black Friday. Câteva zeci de astfel de reclamaţii s-au înregistrat şi în restul ţării, dar mai multe vor fi făcute, probabil, în această săptămână, potrivit ANPC. Comisarul-şef al Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Constanţa, Nicolae Timoaşcă, a declarat că instituţia a înregistrat până acum o singură reclamaţie. „Este vorba de un constănţean căruia, deşi şi-a achitat un televizor, reprezentanţii magazinului i-au spus că nu îl mai au în stoc”, a spus Timoaşcă.