Vineri, 24 Ianuarie, Ambulatoriul Integrat din cadrul Spitalului de Urgență Constanța, nu va avea program de consultații

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Vineri, 24 Ianuarie, Ambulatoriul Integrat din cadrul Spitalului de Urgență Constanța, nu va avea program de consultații

Social 23 Ianuarie 2025 / 19:46 139 accesări

Conducerea Spitalului Clinic Județean de Urgență "Sf. Apostol Andrei" Constanța informează pacienții că vineri, 24 Ianuarie 2025, Ambulatoriul Integrat (cabinetele din cadrul Policlinicii) nu va avea program de consultații. Măsura respectă prevederile legale, ziua de 24 Ianuarie fiind zi de sărbătoare legală în care nu se lucrează, conform Codului Muncii.

In toată această perioadă asistența medicală de urgență va fi asigurată de Unitatea Primiri Urgențe din cadrul Spitalului Clinic Județean de Urgență ”Sf. Apostol Andrei” Constanța.

Si activitatea medicală din cadrul Spitalului se va desfășura fără întrerupere, fiind asigurate toate liniile de gardă, inclusiv gărzile la domiciliu.

"Asigurăm, nu doar permanenţa din punct de vedere al resursei umane, ci şi stocurile de medicamente şi materiale necesare bunei desfăşurări a actului medical", precizează comunicatul Spitalului Clinic Județean de Urgență "Sf. Apostol Andrei" Constanța.

Aparținătorii sunt rugați să respecte atât programul de vizită cât și măsurile cuprinse în Ordinul 3670/2022, care reglementează programul de vizită din unitățile publice sanitare. Astfel:

  • Este permis accesul unui singur vizitator/pacient
  • Durata vizitei este limitată la 30 de minute, conform Ordinului 3670/2022, Art 1(3);
  • Nu este permis accesul vizitatorilor care prezintă semne clinice de infecții respiratorii (rinoree, febră, dureri de cap/gât);
  • Vizitatorii vor purta echipament de protecție. Acesta se găsește la intrarea în fiecare secție.

Respectarea acestor măsuri este obligatorie pentru protecţia pacienţilor, aparţinătorilor şi personalului spitalului.

Conform Ordinului Ministerului Sănătății nr 3670/ 2022, Articolul 2:
La internare, unitatea sanitară alocă fiecărui pacient un cod unic, care va fi comunicat aparținătorilor. Furnizarea telefonică către aparținători a informațiilor despre starea de sănătate a pacientului se face numai după confirmarea codului unic.

Astfel, se solicită pacientului/aparținătorului următoarele date: nume și prenume aparținător și număr de telefon mobil în vederea transmiterii automate a unui SMS, în cel mult 2 ore de la internarea pacientului prin care vor fi comunicate secția/ compartimentul unde este internat, numărul salonului, etajul, numele medicului curant și numărul de telefon apelabil pentru informații despre starea de sănătate a pacientului, cu respectarea drepturilor pacientului.

Respectarea acestor reguli reprezintă un angajament comun pentru siguranța și confidențialitatea pacienților, se mai arată în comunicat.



Ştiri recomandate

12