Vitrinele unităţilor ING Bank din Constanţa au fost decorate cu haine, pantofi şi telefoane mobile, în cadrul campaniei „Vis şi făcut”, pentru promovarea noii oferte de credit pentru nevoi personale. Creditul ING Personal promovat în cadrul campaniei poate fi contractat pe o perioadă de până la 6 ani, cu dobândă de 13% pe an şi valoarea DAE de 15,15%. Potrivit afirmaţiilor reprezentanţilor ING Bank, mesajul campaniei merge pe ideea că, în ultimii doi ani, de la începerea crizei financiare, românii sunt mai precauţi şi se bucură mai puţin de viaţă. „Zi de zi suntem mai presaţi de griji, de greutăţile vieţii şi am uitat să trăim şi să ne bucurăm de lucrurile simple din viaţa noastră. Prin redecorarea vitrinelor ne-am hotărât să atragem atenţia oamenilor să se gândească din nou la aceste lucruri, să îi încurajăm să se bucure de viaţă”, a declarat, ieri, într-o conferinţă de presă, managerul regional, Victor Beşcheret. El a afirmat că ING Bank este prima bancă din România care a făcut cu adevărat educaţie bancară, prin Catalogul Bancar lansat la sfârşitul anului 2008. „Acesta a fost primul instrument bancar gândit în jurul nevoilor clienţilor şi nu al produselor bancare, un ghid care să îi ajute să se descurce în jungla financiarǎ înconjurătoare”, a arătat Beşcheret.