„Visul Împăratului Traian”, la faza de implementare

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...
Ostrov . Proiect

„Visul Împăratului Traian”, la faza de implementare

Administrație 31 Decembrie 2011 / 00:00 824 accesări

PROMOVARE TURISTICĂ Primarul comunei Ostrov, Niculae Dragomir, a declarat că proiectul provind „Promovarea turistică a zonei Ostrov - Adamclisi”, derulat prin fonduri europene, a început cu activităţi pregătitoare ale campaniei de promovare, respectiv organizarea procedurilor de achiziţie publică, aflate, în prezent, în derulare. Astfel, spune primarul, s-au atribuit contractele de “Servicii de organizare de evenimente - expoziţia itinerantă şi pentru informarea şi publicitatea proiectului” şi de „Servicii de fotografiere” prin procedura achiziţiei directe. Proiectul, lansat în urmă cu câteva săptămâni, în parteneriat cu administraţia locală din Adamclisi, şi intitulat „Visul Împăratului Traian”, vizează promovarea obiectivelor turistice de pe raza celor două comune. Potrivit primarului, proiectul de informare turistică propune valorificarea, din punct de vedere turistic, a resurselor naturale şi antropice în cadrul a două trasee turistice tematice: Mangalia - Adamclisi - Ostrov şi Constanţa - Adamclisi - Ostrov. Turiştii pot descoperi atracţii precum Monumentul şi Cetatea Tropaeum Traiani, Cetatea Păcuiul lui Soare, Cetatea Durostorum, Mănăstirea şi Peştera Sfântului Apostol Andrei, Mănăstirea Dervent, precum şi rezervaţiile naturale Pădurea Hagieni, Esechioi sau Canaraua Fetii.

PLIANTE Campania de promovare va urmări distribuirea a 900.000 de pliante şi 3.000 de broşuri către 400 de locaţii de pe litoral şi din judeţul Tulcea, centre de informare turistică, muzee, agenţii de turism şi de transport local atât la nivel local, cât şi naţional. De asemenea, Cetatea Adamclisi va fi promovată printr-un film de animaţie 3D, care va reda un tur virtual dinamic al cetăţii, iar 10 panouri informative vor marca cele două trasee pentru o mai bună orientare a turiştilor-vizitatori. O expoziţie fotografică va itinera litoralul în plin sezon prin locaţiile Constanţa - Mamaia şi Tulcea şi, în extrasezon, pe Valea Prahovei, zonă cu trafic turistic maxim pe timp de iarnă. Turiştii vor fi informaţi online asupra atracţiilor zonei Ostrov - Adamclisi prin crearea unui website dedicat promovării produsului turistic „Visul Împăratului Traian”. „Tendinţa în industria turismului, în ultimele decenii, este de întoarcere către natură şi valori culturale autentice. Turistul modern este interesat în a trăi o experienţă culturală, de cele mai multe ori în zone naturale relativ ferite de impactul antropic, prin valorificarea atracţiilor turistice naturale şi istorice. Putem, prin acest proiect, să aducem un plus de dezvoltare zonei”, a spus Dragomir. Proiectul, cu o valoare totală de 529.096,84 lei, are o durată de implementare de 24 de luni.



12