PROMOVARE În ultimii ani, s-au cheltuit milioane de euro pentru promovarea turistică a ţării. Numai că milioanele s-au dus, iar România a rămas cu o banală „frunză” şi câteva clipuri publicitare, care nu au produs efecte. La Constanţa, nici „frunza” şi nici videoclipurile lui Udrea nu aveau cum să aibă efect, litoralul fiind complet ignorat de ministerul lui Udrea. În aceste condiţii, primarul Constanţei, Radu Mazăre, a decis că nimeni nu poate promova litoralul românesc şi staţiunea Mamaia mai bine decât el! Aşa a fost posibil ca la Mamaia să avem în fiecare an evenimente apreciate la nivel internaţional, care au atras sute de mii de turişti. Prezentări de modă, parade ale cluburilor, dansatori de samba, croaziere pe mare sunt doar câteva dintre evenimentele ultimilor ani care au transformat Mamaia în principalul punct de atracţie pentru turiştii români şi străini. Pentru eforturile depuse pentru promovarea litoralului românesc, primarul Radu Mazăre a fost premiat la sfârşitul anului trecut, la Monaco, la Festivalul Internaţional al Cluburilor. Cum Mamaia şi-a căpătat deja un renume mondial, anul acesta, în luna iunie, Festivalul Internaţional al Cluburilor va avea loc în staţiunea constănţeană. „La Festivalul Internaţional al Cluburilor vor veni cluburi din Monte Carlo, Hong Kong, Moscova, Miami. Vor fi prezente la Mamaia şi vor avea câte o nopate în fiecare club românesc. Va fi clubul românesc şi clubul invitat. Bineînţeles, fiecare club va veni cu DJ, cu animatoare, animatori, costume, adică fiecare cu spectacolul lui”, a declarat primarul Radu Mazăre.
HIT Şi cum ar putea fi întâmpinat un asemenea eveniment altfel decât cu o melodie proprie pentru staţiunea Mamaia? Astfel, proiectul muzical al lui Radu Mazăre va deveni realitate. „Viva la noche, Viva la loca Mamaia”, sunt câteva cuvinte din refrenul melodiei care se preconizează a fi hitul verii pe litoral. „Am discutat cu mai mulţi artişti. M-am înţeles la perfecţie cu Loredana, care este o foarte bună artistă, o adevărată profesionistă şi extraordinar de expansivă şi de pozitivă. Este adevărat că este puţin într-o ureche, ca toţi artiştii, dar probabil că la fel spun mulţi şi despre mine. Am şi găsit o piesă care va fi în trei: Loredana, Chimie şi cu mine. Chimie este un cântăreţ în plină ascensiune, o să vedeţi, este adus de Loredana, care l-a şi descoperit. Garantat vă spun că va fi un hit. Melodia va fi lansată până pe 15 aprilie. Pe 1 mai, melodia va fi deja celebră şi toţi se vor urca pe mese în cluburi dansând pe acest hit. Şi tot pe 1 mai va fi filmat şi videoclipul”, a spus Mazăre.
PREZENTARE Până când melodia va fi gata, până când hotelierii vor fi şi ei pregătiţi să primească turiştii, Radu Mazăre se va duce la Târgul Naţional de Turism, care va avea loc la jumătatea lunii martie, la Romexpo, pentru a oferi câteva dintre surprizele verii din Mamaia. „Voi fi prezent la Târgul de Turism de la Bucureşti cu o pastilă din ceea ce va fi Carnavalul din această vară. Vom avea o parte din costume şi vom prezenta şi evenimentele care vor avea loc în vara lui 2013 în staţiunea Mamaia. Pot spune că prima parte a Carnavalului, cu care vom apărea noi la Târgul de Turism, ca tematică, provine din Ulise şi Legendele Olimpului”, a spus Mazăre. Toate aceste acţiuni ale autorităţii locale au dat încredere investitorilor, dovadă că, anul acesta, în Mamaia, vor apărea şi alte cluburi, doritoare să distreze turiştii. Mai mult decât atât, parlamentarii spun că dacă ar fi toate staţiunile din ţară aşa cum este Mamaia, nu ar mai fi nevoie de niciun minister al Turismului.