Volkswagen, mașina SH a poporului român

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Volkswagen, mașina SH a poporului român

Economie 13 Mai 2016 / 17:27 541 accesări
Oare va reuși vreun alt constructor auto să bată VW în piața SH din România?

Oare va reuși vreun alt constructor auto să bată VW în piața SH din România?

Circa 112.300 de autoturisme noi și second-hand au fost înmatriculate în România, în primele patru luni din 2016, în creștere cu aproape 20% față de aceeași perioadă din anul anterior, relevă datele Direcției Regim Permise de Conducere și Înmatriculare a Vehiculelor (DRPCIV). Potrivit statisticii, din totalul de 112.319 unități, 88.647 au fost autoturisme rulate, mai multe cu 20,12% comparativ cu primele patru luni din 2015. Totodată, la nivel național au fost înmatriculate, în perioada ianuarie - aprilie, 23.645 de autoturisme noi, în creștere cu 18,73% față de același interval din anul anterior. Pe acest segment, în aprilie 2016, au fost înregistrate 6.173 de unități noi, cu 12,62% peste rezultatele consemnate în aceeași lună din 2015. În topul celor mai înmatriculate mărci de autoturisme noi, în primele patru luni, se află Dacia, cu 1.685 de unități (+0,84% față de aprilie 2015), urmată de Skoda (662 de unități, +30,31%), Volkswagen (540 de unități,-6,74%) și Renault (458 de unități, +84,68%). La polul opus se situează Subaru (șapte unități), Smart (șase), Mercedes-AMG (două exemplare), Chevrolet, Ferrari, Infiniti, Lamborghini, Maserati și SsangYong (câte o unitate). Conform DRPCIV, la capitolul autoturismelor second-hand, în perioada ianuarie - aprilie din acest an, marca preferată a românilor a continuat să fie Volkswagen (25.040 de unități, +18,22% față de primele patru luni din 2015), urmată de Opel (14.608 unități, +15,95%) și Ford (10.286 de unități, +20,35%). Datele oficiale arată că parcul auto național din România însuma, la sfârșitul lui 2015, aproximativ 6,6 milioane de unități, în creștere cu 5,27% față de anul precedent.

Taguri articol


12