RADET Constanța și-a propus să îmbunătățească relațiile de colaborare cu abonații săi, iar în acest scop a venit cu o serie de precizări care ar ușura relaționarea între instituție și clienți. Astfel, referitor la procedura de debranșare de la sistemul centralizat de energie termică valabilă în vara 2015, s-au constatat neînțelegeri privind modul de întocmire a anexei nr. 9 din formularul tipizat. ”Pentru a uşura completarea acesteia, invităm persoanele interesate să se adrese la sediile RADET Constanţa situate în str. Dumitru Lemnea nr. 1-3 (zona Trocadero) şi str. Brizei nr. 18, bl. FD8 (zona Poarta 6). Pentru informaţii privind caracteristicile contoarelor de energie termică, vă stăm la dispoziţie cu informaţii la sediul RADET din str. Brizei nr. 18, sector contorizare, telefon: 0341461250”, au anunțat reprezentanții RADET Constanța, într-un comunicat. De asemenea, consumatorii sunt informați că în condominiile în care gradul de deconectare de la sistemul centralizat este peste 75 - 80% (au mai rămas circa 2 - 3 apartamente conectate) este foarte probabil să numai existe posibilităţi tehnice de furnizare a agentului termic. ”În această situație, invităm asociaţiile de proprietari/locatari ca, în calitate de parte contractantă în relaţia cu RADET Constanţa, să ne solicite în sezonul cald sprijin pentru deconectarea acestor apartamente fără a se urma procedura stabilită, având în vedere forța majoră care a dus la această situaţie”, se precizează în același document. Pentru aceste cazuri, RADET Constanţa analizează posibilitatea anulării taxelor de eliberare a avizului de deconectare, în valoare de 160 lei, şi a celui de constatare şi executare a deconectării, de 510 lei. Suma rezultată din anularea taxelor respective ar fi un ajutor financiar pentru achiziţionarea unei surse alternative de încălzire pentru proprietarii de apartamente ce se află în situaţiile menţionate mai sus.