Vrei să îți spui oful în fața primarului Constanței? Iată ce trebuie să faci!

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...
Cum te înscrii în audiență

Vrei să îți spui oful în fața primarului Constanței? Iată ce trebuie să faci!

Administrație 23 Iulie 2017 / 18:00 2941 accesări

Cu siguranță nu există constănțean care să nu aibă nemulțumiri și sugestii la adresa administrației locale și să nu vrea să vorbească măcar o dată cu primarul Decebal Făgădău sau cu viceprimarii Costin Răsăuțeanu și Dumitru Babu. Drept dovadă, la Primărie se formează în fiecare zi cozi de oameni care așteaptă să discute cu șefii administrației locale. De multe ori, însă, cei care stau la asemenea cozi nu s-au înscris în audiență, iar acest lucru face imposibilă orice discuție nemijlocită cu primarul sau viceprimarii. Pentru a evita o asemenea situație, constănțenii trebuie să respecte procedura de înscriere în audiență la unul dintre liderii administrației locale.

CARE E PROCEDURA DE ÎNSCRIERE ÎN AUDIENȚĂ

Conform Dispoziției Primarului nr. 1139 din 04.03.2011, persoanele care doresc să aibă o discuție cu liderii administrației locale trebuie să dovedească faptul că au un motiv foarte bine întemeiat pentru o asemenea discuție. De aceea, mai întâi, doritorii se vor adresa în scris cu o cerere, petiție sau memoriu direcției abilitate să gestioneze problema solicitantului. Cererea se înregistrează la Centrul de Informare pentru Cetățeni, iar direcția de resort trebuie să comunice petentului un răspuns în termen de 30 de zile de la data înregistrării solicitării. Dacă persoana este nemulțumită de răspunsul primit, se poate înscrie în audiență la șeful direcției de resort, în baza unui formular de audiență întemeiat de răspunsul primit. La momentul prezentării în audiență, persoana va avea în mod obligatoriu răspunsul primit de la direcția de resort sau dovada că s-a adresat în scris Primăriei. Persoanele nemulțumite și de răspunsul primit în audiență la director vor putea fi programate pe bază de cerere pentru audiență la viceprimarul care are atribuții în domeniul problemei sesizate. În situația în care problema nu se rezolvă în urma audienței la viceprimari, se poate întocmi formular de audiență la primar.

UNDE SE DEPUN CERERILE

Întocmirea formularelor de audiență se face la Centrul de Informare pentru Cetățeni (CIC), cu sediul la City Park Mall, bd. Alexandru Lăpușneanu nr.116 C, etaj I, aripa nouă. Programul de lucru cu publicul este de luni până miercuri, între orele 8.30 și 16.30. Joi, birourile CIC sunt deschise între orele 8.30 și 18.30, iar vineri, programul cu publicul este între 8.30 și 16.30. Programarea în audiență a cetățenilor se face exclusiv de către secretariatul direcțiilor de resort, respectiv al viceprimarilor sau primarului, în zilele și la orele stabilite de către directori, viceprimari sau primar.



12