YouTube se închide... doar de 1 aprilie

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...
Nu aduce anul...

YouTube se închide... doar de 1 aprilie

Monden 02 Aprilie 2013 / 00:00 260 accesări

CEL MAI BUN VIDEOCLIP Printr-o farsă elaborată, canalul de sharing YouTube a testat vigilenţa utilizatorilor săi de 1 aprilie. YouTube a anunţat că se închide pentru un deceniu şi că a fost, timp de opt ani, doar o platformă care a găzduit concursul pentru cel mai bun videoclip. ”A venit timpul să anunţăm câştigătorul”, afirmă reprezentanţii YouTube într-un videoclip de 3,32 de minute postat pe pagina de deschidere. Mesajul era simplu: până la finalul zilei, canalul urma să se închidă pentru a studia toate videoclipurile încărcate de-a lungul anilor, pentru a decide care este cel mai bun dintre toate, anunţ pe care urma să îl dea publicităţii în 2023. Toate acestea sunt spuse de Tim Liston, prezentat drept “director de competiţie”. La rândul său, directorul executiv Salar Kamangar afirma că a pus bazele YouTube în 2005, ca un simplu concurs pentru a găsi cel mai bun videoclip din lume. Tim Liston a mai continuat cu precizarea că în juriul care va decide care este cel mai bun videoclip din toate timpurile sunt critici apreciaţi, dar şi vedete de prim rang. După postarea acestui mesaj, utilizatorii mai aveau doar 70 de minute pentru a încărca conţinut nou. Farsa mergea mai departe cu un comentariu postat de Antoine Dodson, care în 2010 a făcut senzaţie cu un interviu despre intruziunea unui necunoscut într-o casă, filmuleţ postat pe YouTube şi unul dintre primele succese pe canalul de sharing.

În urmă cu numai două săptămâni, canalul de sharing video deţinut de Google a anunţat că circa un miliard de persoane folosesc YouTube în fiecare lună, utilizatorii de telefoane mobile fiind responsabili de cea mai mare creştere. YouTube susţine că unul din doi oameni care accesează internetul îi vizitează site-ul, fiind cel mai popular la nivel mondial. Google a cumpărat YouTube în 2006, pentru suma de 1,65 miliarde de dolari, dar nu a anunţat încă dacă achiziţia sa face şi profit. În ultimii ani, YouTube a adăugat conţinut media profesionist, precum emisiuni de televiziune şi chiar lungmetraje de televiziune, cu acceptul producătorilor, pe lângă producţiile de amator cu care ne-a obişnuit în încercarea de a atrage companiile de publicitate.

GLUMA DUSĂ MAI DEPARTE Şi compania-mamă Google a pregătit o farsă utilizatorilor săi. Sub forma unui scurt film de prezentare, câţiva programatori care lucrează la Google arată un nou serviciu pe care compania urmează să îl implementeze. Nu puţini au fost induşi în eroare de faptul că filmul de prezentare a fost realizat în maniera în care Google face de obicei prezentări de produse. Extrem de serioşi, angajaţii Google nu par a se da de gol în niciun moment şi susţin că gigantul IT va implementa un sistem prin care utilizatorii din toată lumea vor putea să simtă, prin intermediul Google, diverse mirosuri din faţa calculatorului personal. Încercând să îşi asigure succesul unei farse bune, au prezentat şi o variantă pentru smartphone-uri a produsului Google Nose, care urma să funcţioneze doar pentru telefoanele care sunt bazate pe sistemul de operare Android.

Taguri articol


12