Zîmbetele, ingredientul unei noi campanii de atragere a turiştilor la Paris

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Zîmbetele, ingredientul unei noi campanii de atragere a turiştilor la Paris

Monden 16 Iulie 2009 / 00:00 332 accesări

Autoritatea pentru turism din Oraşul Luminilor a lansat o campanie a bunei dispoziţii pentru a stimula creşterea turismului, în cadrul căreia, echipe de ”ambasadori ai zîmbetului” au fost trimise în cele mai vizitate locuri din oraş, pentru a întîmpina turiştii. Pentru a contracara scăderea numărului de turişti în contextul crizei economice, dar şi efectele reputaţiei de oraş neprietenos, consiliul pe probleme de turism al Parisului a făcut o cerere simplă locuitorilor oraşului: să zîmbească! Optimismul va fi stimulat şi prin măsuri efective de organizare a unor echipe de ”ambasadori ai zîmbetului”, amplasate în zonele cele mai frecventate de turişti, pentru a le ura bun venit. Lansarea campaniei a fost făcută duminică, 12 iulie, cînd sute de tineri pe role s-au adunat în Place Vendome, pentru a forma un zîmbet uriaş în centrul oraşului.

Capitala Franţei este percepută ca fiind cel mai supraevaluat oraş din Europa, din cauza preţurilor mari şi a locuitorilor neospitalieri. Numărul turiştilor din Paris, cel mai vizitat oraş, a scăzut cu 17% din ianuarie, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului 2008, potrivit datelor oficiale. În afară de campania zîmbetelor, Parisul a iniţiat şi alte acţiuni pentru a atrage vizitatori: lansarea unui site www.ChampsElysees.org., unde vizitatorii pot face o plimbare virtuală pe Champs-Elysees şi construirea unor noi lanţuri hoteliere.

Taguri articol


12