Ziua în care berarii din întreaga lume au o singură voce

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...
Ziua Internațională a Consumului Responsabil de Bere

Ziua în care berarii din întreaga lume au o singură voce

Lifestyle 14 Septembrie 2018 / 16:08 586 accesări

București, 14 septembrie 2018: Asociația Berarii României celebrează Ziua Internațională a Consumului Responsabil de Bere, o inițiativă comună a producătorilor de bere, menită să marcheze contribuția pe care o au la promovarea unui consum responsabil de alcool în rândul consumatorilor de pe toate meridianele. Astfel, pe data de 14 septembrie, alături de numeroși parteneri din zona instituțională, retail, organizații non-guvernamentale sau din domenii de activitate conexe, producători de bere din toate colțurile lumii își unesc forțele pentru a aduce mesajele de promovare ale unui consum responsabil de bere în mijlocul comunităților de consumatori, prin intermediul unor campanii de comunicare variate și cu real impact. De la prima ediție, care a avut loc 2015, până în prezent, Ziua Internațională a Consumului Responsabil de Bere este celebrată anual de producători de bere din peste 60 de țări, al căror mesaj de responsabilitate ajunge direct și indirect la peste 300 milioane de consumatori.

“Deși Ziua Internațională a Consumului Responsabil de Bere este celebrată o singură dată pe an, ea reflectă de fapt preocuparea constantă a producătorilor de bere de a promova consumul responsabil de alcool. Există deja multe exemple concrete care dovedesc că acțiunile întreprinse de producătorii de bere pe această temă își ating scopul. Dacă e să ne rezumăm doar la spațiul Uniunii Europene, un bun exemplu în acest sens este contribuția campaniilor de informare derulate de producătorii de bere la scăderea cu 45% a numărului accidentelor rutiere produse pe fondul consumului de alcool”, a declarat Julia Leferman, Director general Asociația Berarii României.

Asociația Berarii României marchează Ziua Internațională a Consumului Responsabil de Bere prin continuarea seriei de activități parte a campaniei FĂRĂ ALCOOL LA VOLAN. Având sloganul: “Fii și tu ca o mamă pentru prietenii tăi si spune-le tare și răspicat: Fără alcool la volan!”, campania a fost ințiată în luna august a anului în curs de către Asociația Berarii României, cu sprijinul Poliției Române. Campania se adresează atât conducătorilor auto, cât și tuturor celor care le pot impune direct sau indirect un comportament responsabil: membrii grupului de prieteni.

“Asociația Berarii României este o parte activă a demersului global de promovare a consumului responsabil de alcool. Atât la nivel de Asociație, cât și la nivelul fiecărui producător de bere membru, derulăm campanii prin care îi informăm pe români despre situațiile în care pot exista riscuri asociate consumului de alcool, așa cum este cazul șoferilor care decid să se urce la volan după ce au consumat băuturi alcoolice.”, a adăugat Julia Leferman.

Zilei de 14 septembrie îi sunt dedicate activări ale campaniei în barurile din capitală și în rețeaua Mega Image, precum și filtre rutiere organizate de Poliția Română. Toate activitățile planificate susțin eforturile de a aduce mesajul de consum responsabil de alcool cât mai aproape de consumatorii români.

Activarea campaniei realizată în baruri a luat forma unui montaj video lansat pe pagina de Facebook Iubesc Berea.

Taguri articol


12